فقط در خیال




























هم سلولی...



در خیال با تو گریستم...........

در خیال با تو خندیدم ...........

در خیال با تو زندگی کردم............

در خیال با تو مردم..........

در خیال با تو سفر کردم..........

در خیال با تا لحظه به لحظه .......

ثانیه به ثانیه  ..........

شاد بودم........

اما در واقعیت .........

من مشتی بودم در جیب.........

که وقتی در خیابان تو را با او میدیدم..........

از حسرت ان ها را محکم فشار میدادم............

کاش همیشه در خیال بودم........

 



نظرات شما عزیزان:

زندگی
ساعت14:05---26 خرداد 1392
به ده دلیل دوست دارم
9تاش رویادم رفته
یکی اش رو هم بلد نیستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + یک شنبه 31 خرداد 1392 / 9:17 /
- Online Support by www.1abzar.com --->